
|
|
Bole ke aku jd lecture ni??
Saturday, December 3, 2011 | Saturday, December 03, 2011 | 0 comments
WiM, CoS, Kertas Penerangan, Kertas Kerja, Kertas Tugasan, Pelan Mengajar...sumpah 1st time dengar cam blur2 je... 2nd time dengar cam bole masok... 3rd time dengar...sumpah aku heng!!! tp ni la yang akan aku lalui sebagai seorang pengajar, suatu hari nanti... yang wat aku separuh gila nak golek2 atas tar ni, sebab aku cam tak bole nak hand la... jem tu...macam2 format nak kena follow... nk kena ada border la..ade tittle block la..huh... ni hah...contoh2,,,gile arghhh... Kontrak tamat pukul 2.00
Wednesday, August 17, 2011 | Wednesday, August 17, 2011 | 2 comments
Assalamualaikum...
1st, korang tau x, ape tu kontrak.
kontrak ni +/-, mcm sewa or pnjam dlm tempoh2 t'tentu.
Tp camne plak dgn kapel kontrak.
ade ke?.
Haa.. tu la yg aku nk crite ni.
kontrak bersama dgn Daty Syufai tamat pd jm 2.00pm.
Gile x, kapel kontrak.hahah.
nk bukti.tgk ni.
Aku x penah jumpe kau pon.
Kau from Sabah kot.Aku kt JB, jaoh kan.
Sebelom aku x sempat.aku nk say thank bnyk2 pada kau.
sbb same2 sewel+mereng+gile mlm tu.
setan ape ntah yg hasot.
snang2 je kau accept aku...
hahahahahahaha.... Labels: sewel |